Thursday, July 12, 2007

Eizlan Kawin?

/ On : Thursday, July 12, 2007/ Thank you for visiting here. If you wanted to discuss or have the question around this article, please contact me e-mail at hackouriphone@gmail.com
Terlalu memilih pun boleh tersalah pilih gak.  Sian si eizlan ni...


Lagi gossip pasal bini eizlan dicilok dari forum :-


Post at 10-7-2007 10:41 AM Profile Personal Space P.M. Buddy
apa yg ditulis nonies in page 15 betul belaka...my good frnd penah kluar
dgn vshantie ni ...mula2 impress jugak lah with her story but wen she
got carry away..cerita dia dah jadi tak logic..dia claim kebanyakan VVIP
dan CELEB semua dia kenal and penah kluar...minah ni gila glamor..dulu
kawin ngan cucu ex TYT lepas tu bercinta ngan anak present TYT lepas
dapat Ezlan dia tinggal kan la pulak mungkin tak cukup glamour..tak
tahu la bila Ezlan dah tak famous nanti ngan sapa pulak lah dia punya
target...( Tipah Tertipu Lagi )

------------------------------

Post at 10-7-2007 11:10 AM Profile Personal Space P.M. Buddy
aku pun banyak gak dgr cite2 negatif pasal bini eizlan ni. Kawan aku pun
ada ckp minah ni dulu pernah dok tergila2 dekat si Adam AF2. Muda lagi
minah ni, org kate enjoy pun tak habih lagi. Hrp2 dah kawin ni betul2
insaf la. Kalau tak kesian laa kat ko eizlan huhu. Aku pun musykil gak
dgn kerjaya dan kelulusan akademik minah ni. Umo baru 21thn, ada diploma
IFTC tu logic la gak tp takkan dah hbs belajar kat USM?? Ada ijazah
civil engineering dan keje sbg QS?? Hotel Prince KL antara bangunan yg
menggunakan khidmatnya sbg QS. Seingat aku la, hotel Prince tu dah lame
bgn. Umo die berape je mase dok ukur2 bahan utk Hotel Prince tu???

----------------------------

Post at 5-7-2007 09:57 AM Profile Personal Space P.M. Buddy
Adik saya satu sekolah dgn Shanty di Stella Maris K.K. Adik saya kata
dia kahwin waktu Form 4 & lepas tu gi private school. Kahwin dgn cucu
bekas TYT Sabah. Dia kahwin kejab je & cerai time nak raya. Adik saya
kata minah ni minat kat Adam AF.

Anyway, last 2 weeks my sister ada jumpa Shanty & Eizlan kat KLCC. They
all siap tukar phone no lagi.....yalah ex-classmate & lama tak jumpa.
Dia jemput adik I gi wedding dia. My adik cakap minah ni memang kaki
kelentong......sian lah kau Eizlan.


-------------------------------


Nama : ninie
E-me l: ninie@yahoo.com


Komen : Saya tidak berpuas hati dengan statement bakal isteri eizlan
yusof d media dan urtv,ini kerana saya sekampung dengan
Vshantie..sebenarnya dia tidak pernah membesar d europe,dia membesar di
Tuaran, Sabah. Setahu saya PMR dekat sekolah ST. JOHN Tuaran pun tak
lepas. Umur 16 thn Vshantie berkahwin dengan cucu tyt Sabah Mhd Faisal
diceraikan kerana curang. Vshantie pernah menyuruh orang menukar
keputusan peperiksaan PMR supaya dapat diterima masuk ke tingkatan 3 di
SM Stella Maris, tidak hairan la kalau vshantie menipu mempunyai diploma
dan ijazah...Sebenarnya dia hanyalah seorang perempuan yang suka menipu
untuk hidup senang...

Cadangan kalau boleh cuba you siasat..benar atau tidak statement saya
nie....bukan nak memfitnah tapi ini kebenaran..saya berani bersumpah
Vshantie seorang wanita penipu dan licik...cuma kasihan kat Eizlan
Yusof.

-----Original Message-----
From: Nor Akmar Bt A Manaf (RBD/PDB)


From: Norkhamisah Kamaruddin
Sent: Tuesday, July 10, 2007 9:07 AM
To: Sazelina Hussin; Hamidah Omar; Zuraiha Abd Wahid; Rohaida Jaafar;
Nadiah Salman; Norhain Mohd Yusoff
Subject: FW: Wife Eizlan Yusoff


cantik gak la dia ni.... mari kita terjah background dia - adakah
secantik rupa parasnya - jeng...jeng...jeng....:

umor 21 tahun
status mak janda ( dah agak dah.... wpun dia pernah buat kenyataan dia
dara
sunti...)


1st marriage ngan anak TYT Sabah masa umor 16 tahun









0 comments: